Jak zvládají úkoly vaši pracovníci?

by on

Máte pod sebou tým lidí, jako vedoucí pracovník, či rovnou majitel firmy? Chcete umět s nimi efektivně spolupracovat a zefektivnit jejich výkony a celkové plnění cílů? Aby vaši pracovníci věděli, jak si před vámi na získané pozici stojí, důležité je pravidelné a profesionální hodnocení zaměstnanců. Bez něj vaši podřízení nemůžou vědět, jestli jste s jejich prací spokojeni nebo mají ještě co dohánět. Na pohovor o dosažených výsledcích pracovníka je nutné se pořádně připravit. Pokud nemáte zkušenost s podáváním těchto důležitých informací, může vám pomoct potřebné dovednosti zdokonalit, kurz agentury MotivP.

Komunikace dokáže zázraky

Díky těmto dovednostem, jako je kvalitní hodnocení zaměstnanců, získáte potřebnou autoritu, ale i důvěru svého týmu. Komunikace je na pracovišti velice důležitá a pracovník nemůže vědět, co si o jeho práci myslíte, dokud mu to neřeknete. Neposuzujete jeho charakter, ale jeho pracovní výsledky a chování přímo na pracovišti. Není na škodu stanovit další cíle a nezapomenout chválit a podporovat.

Jak zvládají úkoly vaši pracovníci?
5 (100%)1

Written by: